Rabu, 13 Oktober 2010

TERIMA KASIH GAMIS!!!


Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.W.T atas rahmatNya maka pd 9/10/2010 tamatlah taklifan saya selaku Majlis Dakwah & Kebajikan GAMIS bagi kepimpinan 2009/2010. Terima kasih kepada semua terutamanya MT GAMIS yang banyak berkongsi ilmu dan bekerjasama dengan saya. Ilmu yang antum kongsikan akan saya manfaatkan. TAHNIAH buat semua sahabat-sahabat MT GAMIS Pusat dan GAMIS Negeri atas perjuangan kita bersama.

Dalam masa yang sama, ingin saya memohon seinfiniti kemaafan kepada MT GAMIS dan semua mahasiswa sepanjang kita bekerjasama andai ada yang terguris dengan kata-kata dan tingkah laku saya. Insan yang hina di sisi Allah ini mendamba keampunan Allah dan kemaafan antum demi keberlangsungan hidup yang bermanfaat untuk Islam.

Akhir kalam dari saya, Tahniah dan takziah di ucapkan kepada MT GAMIS yang baru atas taklifan antum. Pikullah tanggungjawab ini seaadanya dan jadikan ayat dari surah As-Soff : 2-3 sebagai galasan. Tatkala kita memimpin janganlah kita rasa bersendirian kerana Allah sentiasa bersama dengan kita dan jadikan surah Muhammad : 7 dan surah Al-Hujurat : 15 sebagai pegangan dalam kepimpinan.

JAZAKALLAH WA ASIF JIDDAN...
BARAKALLAHUFIKUM

0 ulasan:

Hakikat Post Terbaik


Sahabat

Hakikat Media