Sabtu, 10 April 2010

Hakikat Tentang Diri


SALAM UKHWAH, SALAM MAHABBAH SALAM ZIARAH…
Alhamdulillah bersyukur atas rahmat Ilahi yang mana Allah masih lagi member nikmat Islam,Iman dan masa dalam kehidupan ini. Dalam kesempatan ini saya minta maaf sangat kepada sahabat2 kerana sudah hamper 2bulan tidak di up-date blog ni. Nak kata sibuk sangat tak juga, mungkin pembahagian masa yang tidak berkesan. InsyaAllah lepas ni ok rasanya. Hmmm… banyak nak cite ni tapi amik yang penting jela.


Alhamdulillah pada 28 Mac 2010 adalah tarikh bersejarah buat saya keranma pada tarikh tersebut saya telah digelar graduan. Pada tarikh itu saya telah menerima sijil Diploma Mekatronik saya. Gembira rasanaya pada hari tersebut. Bukan sekadar dapat menerima segulung sijil diploma tetapi dapat berjumpa dengan sahabt2 yang berjuang di bumi UTMKL dulu yang kini menyambung pengajian di UTM Skudai. Dengan sedikit sambutan dari mereka untuk kami yang grad ni membuat kami terharu dan bersemangat untuk bergerak kerja Islam. Syukran buat sahabat2 sekalian.
Tidak lupa juga di ucakan terima kasih buat semua sahabat2 yang mengingati hari kelahiran saya yang ke 22 pada 1 Mac 2010 yang lepas. Moga ukhwah kita berkekalan. Ameen.
InsyaAllah lepas2 ni, saya akan aktif kembali mengupdate blog. ASIFF WA SYUKRAN

0 ulasan:

Hakikat Post Terbaik


Sahabat

Hakikat Media